logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

۳۲ هزار دانش‌آموز ابهری راهی مدرسه شدند

۳۲-هزار-دانش‌آموز-ابهری-راهی-مدرسه-شدند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۳۲ هزار دانش‌آموز در ۲۱۱ مدرسه و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۵۴ کودکستان شهرستان ابهر ثبت‌نام و سازماندهی شدند.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: هشت سال از این اسلام، آب و خاک دفاع شد وظیفه داریم یاد و خاطره این دلیرمردان و زنان غیور را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طی این ۳۰۰ سال در کشورهای مختلف جنگ‌های مختلفی رخ داده است، افزود: طی این جنگ‌ها مقداری از خاک ایران جدا شده است و تنها جنگی که یک وجب از ایران جدا نشد، جنگ هشت ساله ایران است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به شهدای نهاد آموزش و پرورش تأکید کرد: این نهاد با تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید در این دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند.

وی با توضیح به اجرای پروژه مهر در شهرستان ابهر، متذکر شد: پروژه مهر به ابرپروژه در نهاد تعلیم و تربیت معروف است، طی ۶ ماهه گذشته تعداد قابل‌توجهی از معلمان مدارس، اولیاء، نیکوکاران مراکز نیکوکاری و مسئولان برای پروژه مهر زحمت کشیدند که اوج فعالیت در سه ماهه تابستان بوده است.

مرادی با بیان اینکه ۳۲ هزار دانش‌آموز در ۲۱۱ مدرسه و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۵۴ کودکستان شهرستان ابهر ثبت‌نام و سازماندهی شدند، تصریح کرد: یک هزار و ۷۰۰ معلم شاغل و بیش از ۴۰۰ شاغل بازنشسته و چند صد مربی مشغول خدمت به دانش‌آموزان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان حدود ۳۰۰ هزار جلد ثبت‌نام شده است، عنوان کرد: این کتاب‌ها از استان تحویل و در آموزش و پرورش انبار شده است و تا یک ماه آینده در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در سال گذشته اعلام کردیم که در منطقه به دلیل کمبود معلم خجالت‌زده هستیم، ابراز داشت: به مجاهدت و برنامه‌های دولت شهید آیت‌الله رئیسی در سه گذشته ۳۰۰ هزار سهمیه استخدام، ۲۸ هزار آموزگار، ۲۴ هزار دبیر، ۱۹ هزار معلم پرورشی وارد مدارس می‌شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر